Nowy rozdział w życiu?

Każdy z nas dochodzi co najmniej kilka razy w życiu do momentu kiedy coś się kończy i trzeba zacząć coś nowego. Czasem wychodzi to zupełnie naturalnie, a czasem odczuwamy to jako skok w przepaść i kompletną rewolucję. Jedną z takich chwil jest koniec studiów, które są okresem niezwykle ciekawym, ale tak jak wszystko kiedyś się kończą (przynajmniej w większości przypadków 😉).
Ponieważ większość moich znajomych właśnie skończyła studia lub lada dzień to się stanie, a i mnie niedługo to spotka (mam jeszcze rok studiowania) postanowiłam ten rozdział w moim życiu zakończyć z zupełną świadomością i porządnie zastanowić się co ze swoim życiem robić dalej. Chciałabym aby ten blog mi w tym pomógł, a przy okazji może jeszcze komuś, kto ma podobne do moich rozterki i pytania.


"Choć nikt nie może cofnąć się w czasie i zmienić początku na zupełnie inny, to każdy może zacząć dziś i stworzyć całkiem nowe zakończenie." - Carl Bard

Dodatkowym bodźcem do założenia tego bloga stało się dla mnie to, że tuż przed skończeniem studiów zmieni się jeszcze jedna rzecz w moim życiu - mój stan cywilny 😃, a więc moje dotychczasowe życie trochę wywróci się do góry nogami i chciałabym się na ten moment przygotować.
W kilku najbliższych postach chciałabym napisać o tym, jakie możliwości stają przed człowiekiem z tytułem magistra, ale nie będę skupiać się tylko na tym temacie. Chciałabym, aby ten blog stał się miejscem, w którym będę mogła się podzielić wszystkim, z czym akurat mam do czynienia. No i mam nadzieję, że każdy kto przypadkowo trafi na moje wpisy nie umrze tutaj z nudów.
Powodzenia dla nas wszystkich!
"Początek jest najważniejszą częścią pracy." - Platon

Komentarze